Fiat Seicento Kit-Car-sprzedany

Baza: Seicento Young 900

Silnik: 1100ccm MPI zmodyfikowany jak poniżej:

- odchudzone, ważone, polerowane korbowody

- odchudzone, ważone tłoki

- mocno obniżona głowica

- poszerzane, polerowane kanały ssące i wydechowe

- powiększane gniazda zaworowe

- przylgnie 1mm

- polerowane pocieniane zawory ze zmienionymi kątami

- bardzo ostry wałek z duuużym kątem współotwarcia

- zasilanie paliwem czterema gaźnikami na krótkim kolektorze

- lekkie koło zamachowe (wszystko wyważane)

- kolektor wydechowy 4-2-1

- wydech fi50mm z puszką rozprężającą i przelotem końcowym

Moc: ??:) któż to wie…do 100km/h poniżej 8s

Zawieszenie: Bilstein B6+ Eibach Pro Kit, całość na poliuretanach, krótka przekładnia kierownicza, wzmacniane poduchy, wzmacniane kielichy połączone z klatką bezpieczeństwa.

Hamulce: układ przerobiony na trójkątny-symetryczny, usunięte serwo, regulator siły hamowania na tylną oś, hydrauliczny hamulec ręczny, reszta gratów na Bosch, Brembo, Ferodo Racing DS.

Wnętrze: klatka wg. załącznika "J" + dość mocna rozbudowa, fotele Mirco S2000 szyte na zamówienie, pasy 3” Sabelt, kierownica Sparco z max odsadzeniem, naba, przeróbka kąta i pozycji kolumny kierowniczej, dodatkowe potrzebne zegary, bezpieczna stacyjka, odcięcie akumulatora, aku przeniesiony na tył… i wiele innych szczegółów



>>>>GALERIA<<<<<

Komentarze  

 
0 #2 Jaro 2012-12-02 11:22
i jest uaktualniony:)
Cytować
 
 
0 #1 Olo 2012-05-06 10:44
Opis wyraźnie wymaga uaktualnienia ;-)
Cytować
 

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież