Ford Fiesta MK7

Baza: Ford Fiesta MK7 Sport – „biały szwajcarski bzyk”

Silnik: 1,6Ti-VCT

Elektronika: ECU Master (z wbudowanym modułem sterującym „CAN”)

- moduł DBW

- sonda szerokopasmowa LSU

- z bajerów to: shift-light, flat-shift, procedura startu

Moc: niecałe 140KM i 170Nm (silnik jeszcze oryginał)

Skrzynia: wydumka! przełożenia z 1,6, dyfer z 1,2 – jest ok, ale mogłoby być krócej….

Chłodzenie:

- usunięty wymiennik ciepła pod filtrem oleju

- zainstalowane chłodzenie oleju na chłodnicy z Celica 2.0T

- podstawka Mocal z termostatem

- przewody teflon w stalowym oplocie

Zawieszenie:

- Bilstein B14 PSS (komplet) – mocno przerabiany w Zerkopolu,

- całość na poliuretanach (Black Series)

Hamulce:

Przód:

- tarcze Bosch

- klocki Ferrodo DS2500,

- zaciski Brembo 4-tłoki

Tył:

- bębny leżą sobie na półce…:)

- założone zostały kompletne hamulce  z Focusa MK1

- tarcze i klocki Bosch

Dodatkowo:

- regulator siły hamowania Wilwood

- hamulec ręczny hydrauliczny Wilwood/RRS

- serwo (gdzieś na złomie:))

- cały układ hamulcowy „ułożony” na nowo

Wnętrze:

- klatka bezpieczeństwa wg załącznika "J" + duża pomoc IRECO + wzór R2

- fotele Mirco S2000 (na zamówienie, zatrzymane z Seja:))

- pasy 3" (pięcio-punkty) Sabelt – pasy z historią (ale nie wypadkową…)

- kierownica QSP

 

>>>>Zdjęcia Fiesty<<<<

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież