Fiat Cinquecento Kit-Car-sprzedany

Baza: Cinquacento 900

Silnik: 1100ccm SPI zmodyfikowany jak poniżej:

- odchudzone, ważone, polerowane korbowody

- odchudzone, ważone tłoki

- obniżona głowica

- poszerzane, polerowane kanały ssące i wydechowe

- powiększane gniazda zaworowe

- przylgnie 1mm

- polerowane pocieniane zawory ze zmienionymi kątami

- bardzo ostry wałek z duuużym kątem współotwarcia

- zasilanie paliwem czterema gaźnikami na krótkim kolektorze

- lekkie koło zamachowe (wszystko wyważane)

- kolektor wydechowy 4-2-1

- wydech fi45mm na dwóch przelotach

Moc: ??:) któż to wie…do 100km/h około 8s

Zawieszenie: Bilstein B6 (gwint na przodzie) + Eibach Pro Kit, całość na poliuretanach.

Hamulce: układ przerobiony na trójkątny-symetryczny, hydrauliczny hamulec ręczny, reszta gratów na Brembo, Ferodo Racing DS.

Wnętrze: klatka wg. załącznika "J" + lekko rozbudowa, fotele Mirco S2000, pasy 3” homologowane, kierownica Sparco z max odsadzeniem, naba, przeróbka kąta i pozycji kolumny kierowniczej, bezpieczna stacyjka, odcięcie akumulatora, aku przeniesiony na tył… i wiele innych szczegółów

 

>>>>Galeria<<<<

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież